Маркетологи, фахівці в галузі ринку продажів, давно дійшли висновку, що використання світлових вивісок у рекламі у багато разів збільшує відсоток збуту продукції. У душі кожної людини є прагнення всього красивого, яскравого, прекрасного, незвичайного.
Маркетологи, фахівці в галузі ринку продажів, давно дійшли висновку, що використання світлових вивісок у рекламі у багато разів збільшує відсоток збуту продукції. У душі кожної людини є прагнення всього красивого, яскравого, прекрасного, незвичайного.
Не дарма існує вираз любити очима. Вся справа у фізіології, найбільша кількість інформації людина отримує саме через очі. Світло дуже важливе для життєдіяльності людини, у темний час доби у більшості людей падає активність, хилить до сну. У відсутності освітлення неможливо читати, писати та багато іншого. Ще за радянських часів було відомо про лікувальні властивості світла. Як відомо, біле світло розкладається призмою на 7 основних кольорів: червоний, помаранчевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий. Кожен із названих кольорів надає на людину певний емоційний та психофізіологічний вплив. Цим користуються психологи, дизайнери інтер'єру. Новою тенденцією стало альтернативне освітлення діодне підсвічування. Її кольори можуть бути підібрані відповідно до бажання замовника. Таке рішення дозволяє легко і швидко створити певний настрій, висвітлити ті місця, в яких потрібно рівномірно розподілити освітленість.
Діодне підсвічування не вимагає великих витрат електрики, а випромінює в 5 разів більше за тих же витрат енергії, не розігрівається до високих температур, тому найбільш безпечна, більш стійка до займання. Діодна стрічка легко прикріплюється в будь-яких місцях вашої квартири двостороннім скотчем, тобто для монтажу не потрібно довбати стіну або вкручувати шурупи. Світлодіодні лампи для дому працюють за тим самим принципом і складаються з тих же світлодіодів, кольорову гаму яких можна підібрати за бажанням.